Uvod U Affiliate Marketing (za totalne pocetnike)

               Šta je affiliate marketing?  

  


Partnerski marketing je proces kojim podružnica zarađuje proviziju za oglašavanje proizvoda druge osobe ili kompanije. Partner jednostavno traži proizvod u kome uživa, zatim promoviše taj proizvod i zarađuje deo profita od svake prodaje koju ostvare. Prodaja se prati preko pridruženih veza sa jedne veb stranice na drugu.  

  

  

  

Kako funkcioniše affiliate marketing?  

  


Pošto pridruženi marketing funkcioniše tako što se odgovornosti marketinga i kreiranja proizvoda raspoređuju na sve strane, on uspeva da iskoristi sposobnosti raznih pojedinaca za efikasniju marketinšku strategiju, istovremeno pružajući doprinosiocima udeo u profitu. Da bi ovo funkcionisalo, moraju biti uključene tri različite strane:


 

 

 

Prodavci i kreatori proizvoda.

Partner ili oglašivač.

Potrošač.  

  

  

Kako se pridruženi trgovci plaćaju?  


Brz i jeftin način zarađivanja novca bez muke sa stvarnom prodajom proizvoda, affiliate marketing ima neospornu privlačnost za one koji žele da povećaju svoj prihod na mreži. Ali kako se podružnica plaća nakon što poveže prodavca sa potrošačem?


Odgovor može biti komplikovan.


Potrošač ne mora uvek da kupi proizvod da bi podružnica dobila povrat. U zavisnosti od programa, doprinos podružnice prodaji prodavca će se meriti drugačije.


Partner može biti plaćen na različite načine:


1. Plaćanje po prodaji.  

  


Ovo je standardna struktura pridruženog marketinga. U ovom programu, trgovac plaća podružnici procenat od prodajne cene proizvoda nakon što potrošač kupi proizvod kao rezultat marketinških strategija podružnice. Drugim rečima, filijala mora da natera investitora da uloži u proizvod pre nego što dobije nadoknadu.

  


2. Plaćanje po potencijalnom klijentu.  

  


Složeniji sistem, pai per lead affiliate programi kompenzuju podružnicu na osnovu konverzije potencijalnih klijenata. Povezana kompanija mora da ubedi potrošača da poseti veb lokaciju trgovca i izvrši željenu radnju – bilo da je to popunjavanje obrasca za kontakt, prijavljivanje za probni period proizvoda, pretplata na bilten ili preuzimanje softvera ili datoteka.

  


3. Plaćanje po kliku.  

  


Ovaj program se fokusira na podsticanje filijale da preusmeri potrošače sa svoje marketinške platforme na veb lokaciju trgovca. To znači da podružnica mora da angažuje potrošača u meri u kojoj će se preseliti sa veb lokacije podružnice na veb lokaciju trgovca. Affiliate se plaća na osnovu povećanja veb saobraćaja.  


Comments