4 načina da koristite automatizaciju e-pošte

Automatizacija e-pošte je: Korišćenje unapred definisanih pravila za pokretanje poruka e-pošte i personalizovanje vaših poruka na osnovu specifičnih radnji koje klijenti preduzimaju—ili ne preduzimaju, koristeći e-poštu ili softver za automatizaciju marketinga. Neki primeri uključuju kada automatizujete e-poruke dobrodošlice koje se šalju kada se klijent prijavi na mejling listu, slične preporuke proizvoda nakon što je korisnik kupio sa vašeg sajta ili brzi podsetnik da je klijent stavio nešto u svoju korpu, ali nikada nije završio plaćanje. Automatizacija e-pošte uklanja zadatke koji se ponavljaju sa vaše liste obaveza da biste oslobodili vreme za druge vredne zadatke, kao što je odgovaranje na pitanja klijenata. Može pomoći klijentima da saznaju više o vašem brendu, podstaći ih da se vraćaju ili ih podsetiti zašto su uopšte kupili od vas.   

 


 

  

Napredujte brže uz automatizaciju e-pošte Aweber ima alate koji će vam pomoći da promovišete svoj brend i negujete i pretvarate svoje potencijalne klijente kako biste mogli da razvijete svoje poslovanje. Automatizacija e-pošte je moćan alat za automatizaciju marketinga koji vam omogućava da pošaljete pravu poruku pravim ljudima u pravo vreme, koristeći automatizovane tokove posla, što je izuzetno efikasno za negovanje potencijalnih kupaca, i na kraju, za povećanje prodaje od potencijalnih kupaca, kao i od postojećih .   

  

Šta je automatizacija e-pošte?Automatizacija e-pošte je način da se kreiraju e-poruke koje stižu do pravih ljudi sa pravom porukom u pravom trenutku – bez obavljanja posla svaki put, slanja automatizovanih poruka koristeći alat za automatizaciju marketinga. Kada povežete analitiku svoje veb lokacije sa platformom za marketing putem e-pošte, možete ciljati ljude na osnovu ponašanja, preferencija i prethodne prodaje. Tada možete personalizovati iskustvo svakog klijenta i povećati relevantnost svojih automatizovanih kampanja. Prednosti automatizacije e-pošte Automatizacija e-pošte vam omogućava:  

  

  

 1. Personalizujte iskustva svojih klijenata. Istraživanje podržava ono što većina marketinških stručnjaka već zna: kupci vole personalizaciju. 90% potrošača smatra personalizovani sadržaj veoma ili donekle privlačnim. Verovatnije je da će 91% potrošača pokroviteljstvovati preduzeća koja pružaju individualne preporuke i ponude. Nedavni eksperiment je otkrio da kada su kupci znali da je oglas zasnovan na njihovoj aktivnosti na sajtu, njihove stope učestalosti klikova su porasle za 11%, a prihod od proizvoda je porastao za 38%. U 2019. 72% kupaca odgovara samo na marketinške poruke koje ciljaju na njihova interesovanja. Vodeći tip iskustva personalizacije koji trgovci koriste je e-pošta. Pomoću automatizacije e-pošte možete čak da kreirate seriju automatizovanih e-poruka kako biste pomogli u razvoju vaših odnosa sa klijentima—i vašim poslovanjem. Poboljšanje efikasnosti e-mail marketinga kao marketinškog kanala kroz tok prodaje.  

  

  

 2. Iskoristite svoj marketinški tim na najbolji način.Automatizacija menja način poslovanja svih vrsta timova. Prema anketi informacionih radnika iz 2017. godine, ispitanici su rekli da veruju da automatizacija marketinga putem e-pošte može poboljšati produktivnost zaposlenih: 69% je reklo da bi automatizacija mogla pomoći u smanjenju izgubljenog vremena. 59% je reklo da bi mogli da uštede najmanje 6 sati nedeljno ako bi se ponavljajući aspekti njihovog posla automatizovali. 72% je reklo da bi iskoristilo ušteđeno vreme da se fokusira na posao veće vrednosti. Za timove za marketing putem e-pošte, na primer, ovo može značiti manje vremena utrošenog na ručno sastavljanje lista e-pošte i zakazivanje poruka. Umesto toga, članovi tima bi mogli da iskoriste to vreme da se fokusiraju na druge važne zadatke, kao što je dubinska izgradnja odnosa sa klijentima. Zaključak: sa automatizacijom, više se radi — a dodatna produktivnost ima veću vrednost.  

  

  

4. To čini vašu marketinšku strategiju pogodnom za skaliranje. Kada ručno pošaljete seriju e-pošte, veličina vašeg osoblja ograničava broj klijenata do kojih možete doći. Da li biste mogli da se pridržavate rasporeda ako se vaša baza klijenata iznenada udvostruči? Šta ako se utrostruči? Kada šaljete automatizovane e-poruke, povećavate svoje marketinške napore putem e-pošte. Kada ste ga podesili tako da vaša platforma šalje poruku svaki put kada se neko prijavi na vašu mejling listu putem prilagođenog obrasca za registraciju, ne morate da se uverite da je član osoblja dostupan da to uradi.. Uz automatizaciju e-pošte, klijenti se automatski integrišu u vaš sistem čim izvrše bilo koju radnju koju pratite. Njihovo ponašanje govori vašem sistemu koje poruke da im pošalje sledeće bez ikakvih dodatnih zahteva za vaše ograničene resurse.  

  

  

Ovo je bilo nekoliko reci o automatizaciji,koja ce vam znatno olaksati posao,pa o bilo kom to biznisu da se radi.  

 

Aweber i Getresponse su moja dva omiljena alata za automatizaciju mejlova,mada ne mogu da izostavim srbiji manje poznat moosend, a tu su i takodje manje poznati na ovim prostorima ali podjednako efikasni za biznis i Drip kao i legendarni pera detlic kako ga ja zovem a to je Woodpecker.

Comments