Mnogi alati za marketing putem e-pošte su izuzetno slični jedni drugima.
Drip nije.
Jedinstveno je napravljen za trgovce i određena mala preduzeća. Mnogi
alati vole da ističu svoje karakteristike automatizacije, ali po mom
iskustvu, nijedan drugi alat nije ni blizu nivoa automatizacije koji
nudi Drip.Do sada, ako ste želeli nešto slično, morali ste da investirate u
softver za preduzeća, sa cenom za preduzeća. Nije realno za ogromnu
većinu malih preduzeća.
Šta Drip može učiniti za vas ukratko?
Daću detaljan pregled iz prve perspektive, iako bih želeo da vam
dam ideju o tome šta Drip može da učini za vas i vaše poslovanje.
Pa šta to može učiniti?
Pomoć u kreiranju personalizovanih e-mailova
Označite korisnike na osnovu različitih prilagođenih kategorija
Mogućnost gejmifikacije korisničkog iskustva putem tokova e-pošte
Pratite kategorisane e-poruke i tokove
Kreirajte prilagođeni sistem poena u zavisnosti od radnji vašeg
korisnika, da biste ocenili njihovu snagu kao potencijalnog klijenta
Donesite sadržaj fida i upozorenja vašim korisnicima, uslovljeni
njihovim radnjama
Višeplatformski marketinški tok preko mobilnih uređaja, tableta,
desktopa i još mnogo toga
Napredna segmentacija
Kontrolna tabla za praćenje konverzija za praćenje učinka.
Ovaj pregled će se baviti i prednostima i slabostima Drip-a, jer se odnosi na razvoj strategija o kojima smo gore govorili. Moj cilj je da vam pomognem da saznate da li će vaš posao biti najbolji sa Drip-om ili treba da nastavite da tražite druge opcije marketinga putem e-pošte.
Da li vas ovo opisuje?
Imate visok nivo saobraćaja
Imate mnogo različitih segmenata (tipova ljudi) saobraćaja
Želite da koristite naprednije marketinške tehnike.
Ali ako dobijete samo nekoliko stotina posetilaca mesečno ili samo želite alat koji šalje osnovne poruke e-pošte, nećete moći da izvučete maksimum iz Drip-a. Hajde da sada budemo konkretniji i pogledajmo najistaknutije karakteristike.
Tokovi rada u Drip-u su me iskreno oduševili kada sam ih prvi put video.
U poređenju sa alternativnim metodama koje drugi alati imaju za
automatizaciju, tokovi posla su jednostavniji, brži i lakši za
razumevanje.Drip Automation
Tok posla u ovom kontekstu je dijagram pun „akcija“ unutar Drip-a.
Prilagodite radnje kako želite
Možete da dodajete i prevlačite bilo koje radnje koje želite u bilo kom
trenutku.
Akcija može biti:
Pretplatnik otvara email
Neko ide na određenu stranicu
Prođe određeno vreme
Neko dodaje oznaku pretplatniku.
Skoro svaki okidač koji se setite može se dodati da pokrene akciju.
Čak su i „ako izjave“ dostupne
Da biste to učinili još dalje, možete dodati ekvivalent „if iskazima“ u
svoje tokove posla. Na primer, ako je pretplatnik označen kao kupac,
pošaljite mu e-poruku sa zahtevom za povratne informacije. Ako nisu
označeni, pošaljite im e-poštu sa kuponom za proizvod.Svaka radnja je označena bojom na osnovu vrste radnje.
Sve ovo zajedno čini veoma jednostavnim da vidite na koje imejlove vaši
pretplatnici treba da se pretplate na osnovu njihovih akcija.
Comments
Post a Comment