Sta Je DRIP ???

 DRIP

  

 Mnogi alati za marketing putem e-pošte su izuzetno slični jedni drugima.   

  


  

Drip nije.    

 

  Jedinstveno je napravljen za trgovce i određena mala preduzeća. Mnogi alati vole da ističu svoje karakteristike automatizacije, ali po mom iskustvu, nijedan drugi alat nije ni blizu nivoa automatizacije koji nudi Drip.Do sada, ako ste želeli nešto slično, morali ste da investirate u softver za preduzeća, sa cenom za preduzeća. Nije realno za ogromnu većinu malih preduzeća. Šta Drip može učiniti za vas ukratko? Daću detaljan pregled iz prve perspektive, iako bih želeo da vam dam ideju o tome šta Drip može da učini za vas i vaše poslovanje. Pa šta to može učiniti? Pomoć u kreiranju personalizovanih e-mailova Označite korisnike na osnovu različitih prilagođenih kategorija Mogućnost gejmifikacije korisničkog iskustva putem tokova e-pošte Pratite kategorisane e-poruke i tokove Kreirajte prilagođeni sistem poena u zavisnosti od radnji vašeg korisnika, da biste ocenili njihovu snagu kao potencijalnog klijenta Donesite sadržaj fida i upozorenja vašim korisnicima, uslovljeni njihovim radnjama Višeplatformski marketinški tok preko mobilnih uređaja, tableta, desktopa i još mnogo toga Napredna segmentacija Kontrolna tabla za praćenje konverzija za praćenje učinka.  

  

Kome je DRIP Namenjen? 

  

 

Ovaj pregled će se baviti i prednostima i slabostima Drip-a, jer se odnosi na razvoj strategija o kojima smo gore govorili. Moj cilj je da vam pomognem da saznate da li će vaš posao biti najbolji sa Drip-om ili treba da nastavite da tražite druge opcije marketinga putem e-pošte. Da li vas ovo opisuje? Imate visok nivo saobraćaja Imate mnogo različitih segmenata (tipova ljudi) saobraćaja Želite da koristite naprednije marketinške tehnike. Ali ako dobijete samo nekoliko stotina posetilaca mesečno ili samo želite alat koji šalje osnovne poruke e-pošte, nećete moći da izvučete maksimum iz Drip-a. Hajde da sada budemo konkretniji i pogledajmo najistaknutije karakteristike.  
  
  
 

 
  
  

Tokovi rada u Drip-u su me iskreno oduševili kada sam ih prvi put video. U poređenju sa alternativnim metodama koje drugi alati imaju za automatizaciju, tokovi posla su jednostavniji, brži i lakši za razumevanje.Drip Automation Tok posla u ovom kontekstu je dijagram pun „akcija“ unutar Drip-a. Prilagodite radnje kako želite Možete da dodajete i prevlačite bilo koje radnje koje želite u bilo kom trenutku. Akcija može biti: Pretplatnik otvara email Neko ide na određenu stranicu Prođe određeno vreme Neko dodaje oznaku pretplatniku. Skoro svaki okidač koji se setite može se dodati da pokrene akciju. Čak su i „ako izjave“ dostupne Da biste to učinili još dalje, možete dodati ekvivalent „if iskazima“ u svoje tokove posla. Na primer, ako je pretplatnik označen kao kupac, pošaljite mu e-poruku sa zahtevom za povratne informacije. Ako nisu označeni, pošaljite im e-poštu sa kuponom za proizvod.Svaka radnja je označena bojom na osnovu vrste radnje. Sve ovo zajedno čini veoma jednostavnim da vidite na koje imejlove vaši pretplatnici treba da se pretplate na osnovu njihovih akcija.  

  
  
  
  

Comments