CAKE MAIL (Rodjendanska Torta) :)

  

  

Svaki prodavac može da se odnosi na tišinu obećavajućih konverzija, jer gubitak šansi za generisanje novih poslovnih potencijalnih klijenata može biti frustrirajući. Razlozi za ova teška vremena mogu se u velikoj meri razlikovati od jednog posla do drugog. Na primer, neka preduzeća moraju da ograniče svoje poslovanje zbog COVID ograničenja, dok su druga potpuno izgubila vezu sa svojim klijentima – bilo da se radi o teretani, restoranu, hotelu ili drugom poslu.   

  

  

 Ponekad ponovno povezivanje sa vašim kontaktima nakon duge tišine može biti pomalo glomazno, bez obzira na to šta ili ko je odgovoran. Postoje trenuci kada želite da jurite pogrešnu osobu, ali to ne znači da treba da prestanete da pokušavate. To znači da vreme vaše interakcije možda nije uvek najbolje za razvoj vašeg poslovanja. Znamo koliko je teško obezbediti da vaši potencijalni klijenti pravilno prate da bi poslovali sa vama. I izgubićete priliku da postignete dogovor ako ne učinite ništa u vezi sa tim jazom između vas i vašeg potencijalnog lidera.  

  

  

 Čak i nekoliko dokazanih taktika poput marketinga putem e-pošte može pokrenuti razgovor o prodaji i omogućiti vam da ponovo izgradite zdrave odnose između kupaca i preduzeća , bez obzira koliko je prošlo od kada ste poslednji put razgovarali sa svojim kontaktima. Dakle, evo kako marketing putem e-pošte može da transformiše vaše poslovanje donoseći desetine potencijalnih „mrtvih“ poslova na vaš prag za nisku investiciju  

  

 


  

Očarajte ih vrednim ponudama  

  

  

 Prestanite da gubite dragoceno vreme i prostor pokazujući šta je pošlo po zlu i zašto je razgovor utihnuo. Umesto toga, trebalo bi da ponudite nešto što će privući osobu da se vrati u vaš posao, bilo da se radi o novom dodatku vašim osnovnim ponudama ili najnovijim statistikama do kojih bi vaš potencijalni potencijalni vođa mogao da brine. Ili nešto što je vaša kompanija podelila što bi motivisalo i podstaklo drugu osobu da još jednom razmisli o vašem poslu. Pravi je problem kada se fokusirate na sebe, a ne na posao druge osobe. Vaše reči definišu ko ste i koliko ste jaki na tržištu. Dakle, bolje je da rešite problem tako što ćete pružiti efikasno rešenje do kojeg bi vaša veza brinula. Na primer, možete da napravite specijalne menije, promotivne kodove, jednostavne ponude, itd., kako biste podstakli drugu osobu da ponovo poseti vaš restoran i možda naruči onlajn. 

  

   

Ažurirajte i najavite važne promene  

  

  

 Skoro svi u poslovnom sektoru pokušavaju da se popnu na toj korporativnoj lestvici. Ako menjate svoj profesionalni život, onda je bolje da se ponovo angažujete sa svojim starijim klijentima koji su zadovoljni vašim proizvodima i uslugama i obavestite ih o vašoj novoj poziciji ili nazivu posla i lokaciji. Vaši zadovoljni klijenti bi voleli da nastave da posluju čak i na vašem novom poslu ili poziciji. Zapamtite, samo lojalni i srećni kupci će utrti put do vašeg uspešnog putovanja. I u redu je kada niste u mogućnosti da oživite stare odnose sa nekim od svojih klijenata. Svojom intuitivnom marketinškom kampanjom putem e-pošte možete pridobiti više klijenata. Na primer, posedujete teretanu i spa centar i ponovo pokrećete svoje operacije kada se ograničenja COVID-a ublaže.Korišćenje e-pošte je odličan način da obavestite svoje postojeće i nove klijente da vaša kompanija donosi nove promene ili dodaje još usluga kako bi ih dovela u najbolje stanje u životu. Ne zaboravite da se pozabavite bolnim tačkama vaših kupaca i obezbedite rešenja za isto sa svojim osnovnim ponudama.  

  

  


Podelite nešto do čega vam je stalo   

  

  

 Započinjanje razgovora treba da bude povezano sa nečim do čega je drugoj osobi stalo. Može biti u korelaciji sa ponudom vaše kompanije, poput lansiranja novih proizvoda, što je u redu jer bi bilo relevantno za vaš potencijalni potencijal. Ne samo da će to podstaći osobu da sazna više o vašim novim ponudama, već će je i motivisati da ih isproba. Međutim, ako nemate ništa novo da ponudite, trebalo bi da smislite novi savet ili uvid koji bi ciljao njihove bolne tačke i ponudio uzbudljivo rešenje za ublažavanje bola. Ne održavajte razgovor o svom poslu. To je kao pružanje ličnog dodira svakoj poruci kuriranoj za potencijalni dogovor. To pokazuje da vam je stalo do svojih vrednih potencijalnih klijenata i da radite na rešavanju svake bolne tačke koja spada u blizinu poslovanja kompanije. Podseti ih na svoje ponude Ponekad su ljudi toliko zauzeti u svojim životima da zaborave na osnovnu ponudu vašeg poslovanja. Slanje e-pošte o vašoj najnovijoj i trenutnoj ponudi je odličan način da proširite bazu klijenata koristeći svoje stare kontakte. Osim što šalje informacije, e-pošta takođe pomaže u povećanju svesti o brendu i konverziji većeg broja posetilaca. Strateška marketinška kampanja putem e-pošte će privući više posetilaca na vaše sajtove i podstaći ih da isprobaju vaše proizvode i usluge. Dok su stariji klijenti, oni mogu generisati više posla za vašu kompaniju. Dakle, nikada ne ostavljajte svoje stare klijente, u granicama dozvola koje imate. Na kraju krajeva, oni su jedan od razloga zašto je vaš brend toliko prepoznat.  

  

 


Saveti za izvršavanje marketinških operacija putem e-pošte!  

 

Ako vam nije jasno da postavite i izgradite glas svog brenda putem e-mail operacija kada se standardne poslovne operacije nastave, trebalo bi da počnete da razmišljate sada. Znamo koliko je otežavajuće slati hladne e-poruke, a ne dobiti ništa. Zato je od vitalnog značaja da strateški savladate sadržaj e-pošte i ciljate svoju publiku na ličnom nivou. To će ih ohrabriti da povežu svoje probleme i da ih privuče da koriste vaše proizvode i usluge. Dakle, evo nekoliko saveta koje treba uzeti u obzir prilikom pisanja sadržaja za marketing putem e-pošte. Budite iskreni i promišljeni u svojim rečima, imajući na umu šta nameravaju vaši konkurenti. Na taj način možete da se izdvojite kada svoje jedinstvene proizvode i usluge predstavljate svojim potencijalnim poslovima i pružite im rešenje za njihove bolne tačke. Nemojte se fokusirati na velike promene u učestalosti, obimu, sadržaju ili kreativnosti vaših ponuda. Uvođenje malih promena tokom vremena može vam pomoći da rastete dok testirate različite načine za generisanje potencijalnih klijenata. Drastične promene ponekad mogu dovesti do neuspešnih potencijalnih klijenata i do prestanka profitabilne prodaje. Dakle, bolje je napraviti male promene i evoluirati kako vaše poslovanje funkcioniše u različitim okruženjima. Pratite svoje signale i rezultate. Saznajte kako vaši klijenti reaguju na vaše rezultate i procenite njihovo iskustvo kako biste uneli promene u vašu ponudu. Pored odgovora ISP-a, trebalo bi da pratite i kako e-poruke rezonuju kod vaših lojalnih i neaktivnih klijenata. Na taj način možete razlikovati ponude koje odgovaraju potrebama svakog pojedinca. Uspešan marketing putem e-pošte zasnovan je na specifičnoj publici. Kao što je rečeno, ako prodajete svima, ne prodajete nikome. Isto tako, trebalo bi da razumete dinamiku vašeg poslovanja i definišete svoju ciljanu publiku. Slanje e-pošte vašoj krajnjoj publici je mnogo bolje od slanja hladnih e-poruka brojnim korisnicima. Ako je vaš cilj marketinga putem e-pošte da postignete maksimalno zadržavanje kupaca, onda ne treba da zaboravite da uzmete u obzir da će akvizicija imati koristi na duge staze. Sprovođenje temeljnog istraživanja tržišta pomoći će vam da postavite realne ciljeve i ono što želite od svoje marketinške kampanje putem e-pošte. To može biti generisanje novih potencijalnih klijenata, pozivanje starih klijenata, prikupljanje odgovora zadovoljnih kupaca i još mnogo toga. Ne zaboravite da merite svoje rezultate i budite realni prema njima. To će vam pomoći da odredite strategiju vašeg budućeg marketinga putem e-pošte uvođenjem potrebnih promena da biste postigli željene rezultate. Kada smo se svi urazumili u vezi sa onim čime smo se bavili tokom Covid-19, bilo je prilično jednostavno izložiti i ne preneti nikakvu poruku ili ponudu, jer bi to bilo beskorisno s obzirom da je svaka poslovna operacija zatvorena. Kada su stvari počele da se menjaju, a preduzeća su počela da obnavljaju svoju svakodnevnu funkciju nakon pandemije. Postalo je neophodno da svaki vlasnik preduzeća iznese svoje gledište o situaciji i angažuje svoje klijente da ponovo razmotre svoje ponude u bezbednom i odgovornom okruženju. Isto tako, vi utirete put svojim klijentima putem e-mail marketinga. Dakle, trebalo bi da pazite na svoje operacije i marketinške kampanje da biste videli kako se ljudi angažuju (ili ne) u vašem poslovanju i da pratite proceduru u skladu sa tim. Dosledan, disciplinovan pristup zasnovan na podacima može vam pomoći da postignete svoje ciljeve dok se nosite sa teškim vremenima.


Comments