Svaki prodavac može da se odnosi na tišinu obećavajućih konverzija, jer gubitak šansi za generisanje novih poslovnih potencijalnih klijenata može biti frustrirajući. Razlozi za ova teška vremena mogu se u velikoj meri razlikovati od jednog posla do drugog. Na primer, neka preduzeća moraju da ograniče svoje poslovanje zbog COVID ograničenja, dok su druga potpuno izgubila vezu sa svojim klijentima – bilo da se radi o teretani, restoranu, hotelu ili drugom poslu.
Ponekad ponovno povezivanje sa vašim kontaktima nakon duge tišine može biti pomalo glomazno, bez obzira na to šta ili ko je odgovoran. Postoje trenuci kada želite da jurite pogrešnu osobu, ali to ne znači da treba da prestanete da pokušavate. To znači da vreme vaše interakcije možda nije uvek najbolje za razvoj vašeg poslovanja.
Znamo koliko je teško obezbediti da vaši potencijalni klijenti pravilno prate da bi poslovali sa vama. I izgubićete priliku da postignete dogovor ako ne učinite ništa u vezi sa tim jazom između vas i vašeg potencijalnog lidera.
Čak i nekoliko dokazanih taktika poput marketinga putem e-pošte može pokrenuti razgovor o prodaji i omogućiti vam da ponovo izgradite zdrave odnose između kupaca i preduzeća , bez obzira koliko je prošlo od kada ste poslednji put razgovarali sa svojim kontaktima.
Dakle, evo kako marketing putem e-pošte može da transformiše vaše poslovanje donoseći desetine potencijalnih „mrtvih“ poslova na vaš prag za nisku investiciju
Očarajte ih vrednim ponudama
Prestanite da gubite dragoceno vreme i prostor pokazujući šta je pošlo
po zlu i zašto je razgovor utihnuo. Umesto toga, trebalo bi da ponudite
nešto što će privući osobu da se vrati u vaš posao, bilo da se radi o
novom dodatku vašim osnovnim ponudama ili najnovijim statistikama do
kojih bi vaš potencijalni potencijalni vođa mogao da brine. Ili nešto
što je vaša kompanija podelila što bi motivisalo i podstaklo drugu osobu
da još jednom razmisli o vašem poslu.
Pravi je problem kada se fokusirate na sebe, a ne na posao druge
osobe.
Vaše reči definišu ko ste i koliko ste jaki na tržištu. Dakle, bolje je
da rešite problem tako što ćete pružiti efikasno rešenje do kojeg bi
vaša veza brinula. Na primer, možete da napravite specijalne menije,
promotivne kodove, jednostavne ponude, itd., kako biste podstakli drugu
osobu da ponovo poseti vaš restoran i možda naruči onlajn.
Ažurirajte i najavite važne promene
Skoro svi u poslovnom sektoru pokušavaju da se popnu na toj
korporativnoj lestvici. Ako menjate svoj profesionalni život, onda je
bolje da se ponovo angažujete sa svojim starijim klijentima koji su
zadovoljni vašim proizvodima i uslugama i obavestite ih o vašoj novoj
poziciji ili nazivu posla i lokaciji. Vaši zadovoljni klijenti bi voleli
da nastave da posluju čak i na vašem novom poslu ili poziciji.
Zapamtite, samo lojalni i srećni kupci će utrti put do vašeg uspešnog
putovanja.
I u redu je kada niste u mogućnosti da oživite stare odnose sa nekim od
svojih klijenata. Svojom intuitivnom marketinškom kampanjom putem
e-pošte možete pridobiti više klijenata. Na primer, posedujete teretanu i
spa centar i ponovo pokrećete svoje operacije kada se ograničenja
COVID-a ublaže.Korišćenje e-pošte je odličan način da obavestite svoje postojeće i
nove klijente da vaša kompanija donosi nove promene ili dodaje još
usluga kako bi ih dovela u najbolje stanje u životu.
Ne zaboravite da se pozabavite bolnim tačkama vaših kupaca i
obezbedite rešenja za isto sa svojim osnovnim ponudama.
Podelite nešto do čega vam je stalo
Započinjanje razgovora treba da bude povezano sa nečim do čega je drugoj
osobi stalo. Može biti u korelaciji sa ponudom vaše kompanije, poput
lansiranja novih proizvoda, što je u redu jer bi bilo relevantno za vaš
potencijalni potencijal. Ne samo da će to podstaći osobu da sazna više
o vašim novim ponudama, već će je i motivisati da ih isproba.
Međutim, ako nemate ništa novo da ponudite, trebalo bi da smislite novi
savet ili uvid koji bi ciljao njihove bolne tačke i ponudio uzbudljivo
rešenje za ublažavanje bola. Ne održavajte razgovor o svom poslu. To je
kao pružanje ličnog dodira svakoj poruci kuriranoj za potencijalni
dogovor.
To pokazuje da vam je stalo do svojih vrednih potencijalnih klijenata i
da radite na rešavanju svake bolne tačke koja spada u blizinu poslovanja
kompanije.
Podseti ih na svoje ponude
Ponekad su ljudi toliko zauzeti u svojim životima da zaborave na osnovnu
ponudu vašeg poslovanja. Slanje e-pošte o vašoj najnovijoj i trenutnoj
ponudi je odličan način da proširite bazu klijenata koristeći svoje
stare kontakte. Osim što šalje informacije, e-pošta takođe pomaže u
povećanju svesti o brendu i konverziji većeg broja posetilaca.
Strateška marketinška kampanja putem e-pošte će privući više
posetilaca na vaše sajtove i podstaći ih da isprobaju vaše proizvode i
usluge. Dok su stariji klijenti, oni mogu generisati više posla za vašu
kompaniju. Dakle, nikada ne ostavljajte svoje stare klijente, u
granicama dozvola koje imate. Na kraju krajeva, oni su jedan od razloga
zašto je vaš brend toliko prepoznat.
Saveti za izvršavanje marketinških operacija putem e-pošte!
Ako vam nije jasno da postavite i izgradite glas svog brenda putem
e-mail operacija kada se standardne poslovne operacije nastave, trebalo
bi da počnete da razmišljate sada. Znamo koliko je otežavajuće slati
hladne e-poruke, a ne dobiti ništa.
Zato je od vitalnog značaja da strateški savladate sadržaj e-pošte i
ciljate svoju publiku na ličnom nivou. To će ih ohrabriti da povežu
svoje probleme i da ih privuče da koriste vaše proizvode i usluge.
Dakle, evo nekoliko saveta koje treba uzeti u obzir prilikom pisanja
sadržaja za marketing putem e-pošte.
Budite iskreni i promišljeni u svojim rečima, imajući na umu šta
nameravaju vaši konkurenti. Na taj način možete da se izdvojite kada
svoje jedinstvene proizvode i usluge predstavljate svojim potencijalnim
poslovima i pružite im rešenje za njihove bolne tačke.
Nemojte se fokusirati na velike promene u učestalosti, obimu,
sadržaju ili kreativnosti vaših ponuda. Uvođenje malih promena tokom
vremena može vam pomoći da rastete dok testirate različite načine za
generisanje potencijalnih klijenata. Drastične promene ponekad mogu
dovesti do neuspešnih potencijalnih klijenata i do prestanka
profitabilne prodaje. Dakle, bolje je napraviti male promene i
evoluirati kako vaše poslovanje funkcioniše u različitim okruženjima.
Pratite svoje signale i rezultate. Saznajte kako vaši klijenti
reaguju na vaše rezultate i procenite njihovo iskustvo kako biste uneli
promene u vašu ponudu. Pored odgovora ISP-a, trebalo bi da pratite i
kako e-poruke rezonuju kod vaših lojalnih i neaktivnih klijenata. Na taj
način možete razlikovati ponude koje odgovaraju potrebama svakog
pojedinca.
Uspešan marketing putem e-pošte zasnovan je na specifičnoj publici.
Kao što je rečeno, ako prodajete svima, ne prodajete nikome. Isto tako,
trebalo bi da razumete dinamiku vašeg poslovanja i definišete svoju
ciljanu publiku. Slanje e-pošte vašoj krajnjoj publici je mnogo bolje od
slanja hladnih e-poruka brojnim korisnicima.
Ako je vaš cilj marketinga putem e-pošte da postignete maksimalno
zadržavanje kupaca, onda ne treba da zaboravite da uzmete u obzir da će
akvizicija imati koristi na duge staze. Sprovođenje temeljnog istraživanja tržišta pomoći će vam da postavite realne ciljeve i ono
što želite od svoje marketinške kampanje putem e-pošte. To može biti
generisanje novih potencijalnih klijenata, pozivanje starih klijenata,
prikupljanje odgovora zadovoljnih kupaca i još mnogo toga.
Ne zaboravite da merite svoje rezultate i budite realni prema njima.
To će vam pomoći da odredite strategiju vašeg budućeg marketinga
putem e-pošte uvođenjem potrebnih promena da biste postigli željene
rezultate.
Kada smo se svi urazumili u vezi sa onim čime smo se bavili tokom
Covid-19, bilo je prilično jednostavno izložiti i ne preneti nikakvu
poruku ili ponudu, jer bi to bilo beskorisno s obzirom da je svaka
poslovna operacija zatvorena.
Kada su stvari počele da se menjaju, a preduzeća su počela da
obnavljaju svoju svakodnevnu funkciju nakon pandemije. Postalo je
neophodno da svaki vlasnik preduzeća iznese svoje gledište o situaciji i
angažuje svoje klijente da ponovo razmotre svoje ponude u bezbednom i
odgovornom okruženju.
Isto tako, vi utirete put svojim klijentima putem e-mail marketinga.
Dakle, trebalo bi da pazite na svoje operacije i marketinške kampanje da
biste videli kako se ljudi angažuju (ili ne) u vašem poslovanju i da
pratite proceduru u skladu sa tim.
Dosledan, disciplinovan pristup zasnovan na podacima može vam
pomoći da postignete svoje ciljeve dok se nosite sa teškim vremenima.
Comments
Post a Comment