Menadžer kontakata – jedan od osnovnih građevinskih blokova aplikacije
za marketing putem e-pošte koja je dostupna uz GetResponse
Segmentacija liste - prilično korisna funkcija koju pruža aplikacija
Izbor modela - Sa preko 500 gotovih modela u ponudi, GetResponse se
nalazi u vrhu gomile konkurenata ovde
Uređivač šablona - Obezbeđen je uređivač šablona bogat funkcijama koji
vam omogućava da lako uređujete i prilagođavate svoje šablone poruka.
HTML uređivanje je takođe moguće ako je potrebno
Hosting slika – GetResponse vam omogućava da hostujete slike i druge
datoteke na sopstvenom serveru
Marketing na društvenim mrežama – danas veoma koristan marketinški metod
koji možete da integrišete sa svojim email kampanjama preko
GetResponse-a
Razdvojeno A/B testiranje – marketinški metod koji obezbeđuje aplikacija
i koji voli većina naprednih marketinških stručnjaka
GetResponse split testiranje
Automatski odgovor - još jedna veoma korisna funkcija marketinga putem
e-pošte koju nudi aplikacija
ankete - još jedna marketinška taktika koju podržava aplikacija
Integracija RSS feed-a – koristan način za spajanje ažuriranja veb
lokacija sa GetResponse podržanim email marketingom
Integracija Google analitike – još jedna korisna funkcija koja je
dostupna uz aplikaciju
Provera rezultata neželjene pošte – obavezna funkcija marketinga putem
e-pošte koju pruža aplikacija
GetResponse izveštavanje
Izveštavanje / Statistika - Detaljne statističke informacije i različiti
izveštaji koji se odnose na vaše marketinške kampanje putem e-pošte
mogu se generisati pomoću aplikacije.
GetResponse pregled: Kreiranje kampanje putem e-pošte
Šabloni su neophodni za svaku strategiju automatskog odgovora ili
marketinšku strategiju.
Što su vaši šabloni alata za marketing putem e-pošte bolji, to je vaš
sadržaj impresivniji, a da vas ne primorava da brinete o stvarima kao
što je kodiranje.
GetResponse vam daje izbor između dizajniranja prilagođenih šablona od
nule ili korišćenja jednog od njihovih unapred napravljenih šablona.
Ako biste radije sveli svoj naporni rad na minimum, preporučujem vam da
koristite uređivač prevlačenja i ispuštanja. Iako nemate veliki broj
modela za izbor, kvalitet opcija je prilično dobar. Šabloni izgledaju
profesionalno i uglavnom ažurno. Međutim, možda vam se neće svideti svi
modeli koje možete nabaviti.
Takođe, vredi napomenuti da potencijalno možete kupiti neke dodatne
modele od izvora treće strane ako tražite nešto posebno.
Veliki plus za GetResponse je koliko su šabloni prilagodljivi. Možete
biti sigurni da će se koji god model da odaberete automatski
prilagoditi svakom uređaju, uključujući pametne telefone i tablete.
GetResponse će takođe prikazati pregled vaše nove e-pošte u odeljku
„Pregled mobilnog telefona“ ako želite da vidite kako će ona izgledati.
Takođe možete da okrenete pregled pametnog telefona koji dobijete, tako
da možete da vidite kako će izgledati kada korisnici pređu u pejzažni
režim.
GetResponse pregled: Veb fontovi
Jedna posebno razočaravajuća stvar u vezi sa GetResponseovim iskustvom
kreiranja e-pošte je to što nemate mnogo kontrole kada je u pitanju
izbor veb fontova. Zaista možete koristiti samo osnovne opcije koje se
standardno isporučuju sa većinom alata za marketing putem e-pošte.
Nažalost, to znači da nećete imati mnogo mogućnosti da se istaknete u
današnjem okruženju marketinga e-pošte, ali ćete moći da osigurate da
će vaši fontovi zadržati istu podobnost na svim uređajima.
GetResponse pregled: Kreator odredišne stranice
S druge strane, GetResponse uključuje barem ugrađeni uređivač odredišne
stranice pored alata za uređivanje e-pošte prevlačenjem i ispuštanjem.
To znači da pored dizajniranja atraktivnih kampanja e-pošte, takođe
možete da se pobrinete da dovedete što više potencijalnih kupaca na
svoju mejling listu pomoću nekih zapanjujućih odredišnih stranica.
GetResponse Landing Page Creator je takođe prilagođen mobilnim
uređajima, tako da možete da ga koristite sa svog mobilnog uređaja za
pravljenje stranica za stisak.
Još impresivnije? Možete da testirate stopu konverzije vaših stranica za
stisak u realnom vremenu, pazeći da uvek distribuirate opcije sa
najboljim mogućim ROI.
Dodavanje kreatora odredišne stranice možda ne izgleda kao velika stvar.
Međutim, kada shvatite da će vas većina alata, uključujući AVeber,
primorati da koristite alat treće strane da biste postigli istu
funkcionalnost, možete videti koliko postaje vredan.
getresponse recenzija - kreator odredišne stranice
Još impresivnija je činjenica da vas GetResponse ne primorava da pravite
kompromise u vezi sa šablonima za marketing putem e-pošte ili
kreiranjem odredišne stranice na osnovu toga koliko želite da platite.
Svi ovi alati su takođe dostupni u planovima sa nižim cenama.
GetResponse pregled: Dodaci
Velike su šanse da u svojim marketinškim kampanjama koristite mnogo više
od automatskog odgovora.
Biće vam potrebni prodajni alati, rešenja za pravljenje veb lokacija,
pa čak i poseban softver za upravljanje odnosima sa klijentima i
naplatu. To znači da je uvek od pomoći imati alat koji se dobro
integriše sa drugima. Na sreću, GetResponse je odličan kada su u
pitanju integracije. Sa nekoliko 100 integracija koje možete izabrati ukupno, postoji
nešto za svakoga, uključujući:
Amazon Paiments
BigCommerce
Etsi
Google AdVords
Brzina svetlosti
Facebook Pikel
Convertful
Clickdesk
Google kontakti
JustUno
mailsinc
Freshbooks
Drupal
Formstack
Joomal
… I još mnogo toga. Pronađite kompletnu kolekciju ovde.
GetResponse pregled: automatizacija
Alat za automatizaciju e-pošte ne bi bio dobar bez puno funkcija pune
automatizacije, zar ne?
GetResponse Automatski odgovor
Najvrednija od ovih ponuda za automatizaciju GetResponse-a je impresivan
automatski odgovor. Ovo su e-poruke koje šaljete svojoj publici u
intervalima koje određuje vaš marketinški plan. Možete da šaljete
e-poruke čim se neko prijavi na vašu listu pretplatnika ili da im
pošaljete popust kako biste ih podstakli da kupuju kada napuste vašu
korpu.
GetResponse Autoresponder nudi mogućnost slanja poruka zasnovanih na
vremenu i radnji na osnovu različitih pokretača i radnji, uključujući:
Otvara se
Kliknite
Pretplate
Promene u podešavanjima kontakata
Rođendani
Promene korisničkih podataka
Završene transakcije / ciljevi
Tokovi automatizacije marketinga
GetResponse je takođe napravio novu verziju funkcije automatskog
odgovora pod nazivom „Automatizacija marketinga“ koja vam omogućava da
uspostavite dijagrame toka na osnovu onoga što želite da alatka za
e-poštu radi kada korisnik uradi nešto specifično, kao što je klik na
vezu.
GetResponse AutoFunnelZa one koji zaista žele da idu dalje sa svojim marketinškim naporima,
postoji još jedna nova funkcija GetResponse-a pod nazivom „AutoFunnel“.
Ovo pretvara GetResponse u kompletno sve-u-jednom rešenje za vaše
poslovanje e-trgovine.Uz AutoFunnel, možete:
Dizajnirajte odredišne stranice
Kreirajte kataloge proizvoda
Kreirajte Facebook kampanje
Dodajte pretplatnike u ciklus automatskog odgovora
Usmerite korisnike na prodajne stranice pomoću tokova prodaje
Upravljajte svojim transakcijama
Pošaljite e-poštu za napuštene kupce
Kao što naziv funkcije sugeriše, GetResponse vam omogućava lak pristup
svemu što vam je potrebno da napravite i reprodukujete svoj tok prodaje
bez potrebe za dodatnim aplikacijama i kodiranjem. To je odličan način
za početak ako skačete na tržištu.
Postoji i opcija za integrisanje drugih platformi trećih strana u miks
kao što su BigCommerce, Etsi i Shopifi.
GetResponse pregled: CRM
Jedna od stvari koja izdvaja GetResponse od drugih alata za
automatizaciju e-pošte, nudi funkcionalnost sve u jednom. Drugim rečima,
ovo je softversko rešenje koje može pomoći u svemu, od marketinga do
upravljanja sadržajem i prodaje.
Nedavno je GetResponse uveo novu CRM funkciju u svoj paket, međutim, ona
i dalje pomaže da se razlikuje marketinški alat. CRM je relativno
jednostavan, omogućava preduzećima da izgrade prodajne kanale, dodaju
kontakte na određene liste i prate aktivnost sa kontaktima, kao što je
koliko ste e-poruka poslali ili telefonskih poziva sa njima.
CRM je takođe integrisan sa svim mogućnostima marketinga putem e-pošte
koje pruža GetResponse, tako da možete kombinovati svoje promotivne
napore sa detaljnijim rešenjima za oglašavanje. GetResponse takođe
omogućava korisnicima da dodaju ljude u CRM cevovod na osnovu
aktivnosti, kao što su otvoreni slojevi e-pošte, popunjavanje obrazaca,
kupovine i tako dalje. Takođe možete pokrenuti automatske odgovore na
osnovu toga gde su ljudi u toku.
Tri-Shopifi Advertising ⓘ
Sa dugotrajnom funkcijom CRM-a, možete da šaljete automatizovane
e-poruke ljudima na osnovu onoga što su uradili na vašoj veb lokaciji, a
zatim da ih naknadno pratite da biste automatski premestili tu osobu na
drugu fazu u vašem procesu kako vreme odmiče.
Rezultat slike za getresponse crm
Teško je pronaći alatku za automatizaciju e-pošte koja nudi iste
funkcije po niskoj ceni. Salesforce, Hubspot i Infusionsoft su generalno
mnogo skuplji, na primer.
Međutim, postoji nekoliko stvari koje nedostaju GetResponse-ovom skupu
funkcija i kada je u pitanju CRM funkcionalnost.
Na primer, praćenje aktivnosti e-pošte nije dostupno. Nije moguće
voditi evidenciju o komunikacijama u istoriji kontakta ako radite na
dugoročnim strategijama podsticaja za potencijalne klijente. Osim toga,
kada kliknete na kontakte u cevovodu za licitiranje da biste saznali
više o njima, nećete moći da vidite veliku aktivnost kontakata o
stvarima koje su radili u prošlosti. Da biste videli ove informacije,
potrebno je da se odjavite sa svog alata za marketing putem e-pošte i
potražite svoj kontakt u GetResponse CRM segmentu.
Takođe ne postoji funkcionalnost za upravljanje zadacima, što je
uobičajena karakteristika mnogih namenskih CRM alata. Ne možete čak ni
da dodelite zadatke određenim članovima tima koji će vam pomoći da
pratite stvari kao što su prodajni kanali i kampanje za unakrsnu
prodaju.
getresponse crm
Osim toga, dodavanje potencijalnih klijenata u vaš CRM cevovod nije tako
jednostavno kao što bi trebalo da bude. Prvo ćete morati da napravite
kompletnu listu, a zatim uđete u CRM cevovod da dodate strategiju
licitiranja i potražite kontakte sa kojima želite da se povežete. Na
kraju krajeva, to je prilično dugo i frustrirajuće iskustvo.
Comments
Post a Comment