Getresponse | Detaljna recenzija

GetResponse pregled: ključne karakteristike  

  

  
getresponse pricing

 Menadžer kontakata – jedan od osnovnih građevinskih blokova aplikacije za marketing putem e-pošte koja je dostupna uz GetResponse Segmentacija liste - prilično korisna funkcija koju pruža aplikacija Izbor modela - Sa preko 500 gotovih modela u ponudi, GetResponse se nalazi u vrhu gomile konkurenata ovde Uređivač šablona - Obezbeđen je uređivač šablona bogat funkcijama koji vam omogućava da lako uređujete i prilagođavate svoje šablone poruka. HTML uređivanje je takođe moguće ako je potrebno Hosting slika – GetResponse vam omogućava da hostujete slike i druge datoteke na sopstvenom serveru Marketing na društvenim mrežama – danas veoma koristan marketinški metod koji možete da integrišete sa svojim email kampanjama preko GetResponse-a Razdvojeno A/B testiranje – marketinški metod koji obezbeđuje aplikacija i koji voli većina naprednih marketinških stručnjaka GetResponse split testiranje Automatski odgovor - još jedna veoma korisna funkcija marketinga putem e-pošte koju nudi aplikacija ankete - još jedna marketinška taktika koju podržava aplikacija Integracija RSS feed-a – koristan način za spajanje ažuriranja veb lokacija sa GetResponse podržanim email marketingom Integracija Google analitike – još jedna korisna funkcija koja je dostupna uz aplikaciju Provera rezultata neželjene pošte – obavezna funkcija marketinga putem e-pošte koju pruža aplikacija GetResponse izveštavanje Izveštavanje / Statistika - Detaljne statističke informacije i različiti izveštaji koji se odnose na vaše marketinške kampanje putem e-pošte mogu se generisati pomoću aplikacije.  

  

GetResponse pregled: Kreiranje kampanje putem e-pošte Šabloni su neophodni za svaku strategiju automatskog odgovora ili marketinšku strategiju. Što su vaši šabloni alata za marketing putem e-pošte bolji, to je vaš sadržaj impresivniji, a da vas ne primorava da brinete o stvarima kao što je kodiranje. GetResponse vam daje izbor između dizajniranja prilagođenih šablona od nule ili korišćenja jednog od njihovih unapred napravljenih šablona. 

  

Ako biste radije sveli svoj naporni rad na minimum, preporučujem vam da koristite uređivač prevlačenja i ispuštanja. Iako nemate veliki broj modela za izbor, kvalitet opcija je prilično dobar. Šabloni izgledaju profesionalno i uglavnom ažurno. Međutim, možda vam se neće svideti svi modeli koje možete nabaviti. Takođe, vredi napomenuti da potencijalno možete kupiti neke dodatne modele od izvora treće strane ako tražite nešto posebno. Veliki plus za GetResponse je koliko su šabloni prilagodljivi. Možete biti sigurni da će se koji god model da odaberete automatski prilagoditi svakom uređaju, uključujući pametne telefone i tablete. GetResponse će takođe prikazati pregled vaše nove e-pošte u odeljku „Pregled mobilnog telefona“ ako želite da vidite kako će ona izgledati. Takođe možete da okrenete pregled pametnog telefona koji dobijete, tako da možete da vidite kako će izgledati kada korisnici pređu u pejzažni režim.  

 

 GetResponse pregled: Veb fontovi Jedna posebno razočaravajuća stvar u vezi sa GetResponseovim iskustvom kreiranja e-pošte je to što nemate mnogo kontrole kada je u pitanju izbor veb fontova. Zaista možete koristiti samo osnovne opcije koje se standardno isporučuju sa većinom alata za marketing putem e-pošte. Nažalost, to znači da nećete imati mnogo mogućnosti da se istaknete u današnjem okruženju marketinga e-pošte, ali ćete moći da osigurate da će vaši fontovi zadržati istu podobnost na svim uređajima. GetResponse pregled: Kreator odredišne stranice S druge strane, GetResponse uključuje barem ugrađeni uređivač odredišne stranice pored alata za uređivanje e-pošte prevlačenjem i ispuštanjem. To znači da pored dizajniranja atraktivnih kampanja e-pošte, takođe možete da se pobrinete da dovedete što više potencijalnih kupaca na svoju mejling listu pomoću nekih zapanjujućih odredišnih stranica. GetResponse Landing Page Creator je takođe prilagođen mobilnim uređajima, tako da možete da ga koristite sa svog mobilnog uređaja za pravljenje stranica za stisak. Još impresivnije? Možete da testirate stopu konverzije vaših stranica za stisak u realnom vremenu, pazeći da uvek distribuirate opcije sa najboljim mogućim ROI. Dodavanje kreatora odredišne stranice možda ne izgleda kao velika stvar. Međutim, kada shvatite da će vas većina alata, uključujući AVeber, primorati da koristite alat treće strane da biste postigli istu funkcionalnost, možete videti koliko postaje vredan. getresponse recenzija - kreator odredišne stranice Još impresivnija je činjenica da vas GetResponse ne primorava da pravite kompromise u vezi sa šablonima za marketing putem e-pošte ili kreiranjem odredišne stranice na osnovu toga koliko želite da platite. Svi ovi alati su takođe dostupni u planovima sa nižim cenama.  

  

 

GetResponse pregled: Dodaci Velike su šanse da u svojim marketinškim kampanjama koristite mnogo više od automatskog odgovora. Biće vam potrebni prodajni alati, rešenja za pravljenje veb lokacija, pa čak i poseban softver za upravljanje odnosima sa klijentima i naplatu. To znači da je uvek od pomoći imati alat koji se dobro integriše sa drugima. Na sreću, GetResponse je odličan kada su u pitanju integracije.  Sa nekoliko 100 integracija koje možete izabrati ukupno, postoji nešto za svakoga, uključujući: Amazon Paiments BigCommerce Etsi Google AdVords Brzina svetlosti Facebook Pikel Convertful Clickdesk Google kontakti JustUno mailsinc Freshbooks Drupal Formstack Joomal … I još mnogo toga. Pronađite kompletnu kolekciju ovde. 

 

 

GetResponse pregled: automatizacija Alat za automatizaciju e-pošte ne bi bio dobar bez puno funkcija pune automatizacije, zar ne? GetResponse Automatski odgovor Najvrednija od ovih ponuda za automatizaciju GetResponse-a je impresivan automatski odgovor. Ovo su e-poruke koje šaljete svojoj publici u intervalima koje određuje vaš marketinški plan. Možete da šaljete e-poruke čim se neko prijavi na vašu listu pretplatnika ili da im pošaljete popust kako biste ih podstakli da kupuju kada napuste vašu korpu. GetResponse Autoresponder nudi mogućnost slanja poruka zasnovanih na vremenu i radnji na osnovu različitih pokretača i radnji, uključujući: Otvara se Kliknite Pretplate Promene u podešavanjima kontakata Rođendani Promene korisničkih podataka Završene transakcije / ciljevi Tokovi automatizacije marketinga GetResponse je takođe napravio novu verziju funkcije automatskog odgovora pod nazivom „Automatizacija marketinga“ koja vam omogućava da uspostavite dijagrame toka na osnovu onoga što želite da alatka za e-poštu radi kada korisnik uradi nešto specifično, kao što je klik na vezu.  

  

 

GetResponse AutoFunnelZa one koji zaista žele da idu dalje sa svojim marketinškim naporima, postoji još jedna nova funkcija GetResponse-a pod nazivom „AutoFunnel“. Ovo pretvara GetResponse u kompletno sve-u-jednom rešenje za vaše poslovanje e-trgovine.Uz AutoFunnel, možete: Dizajnirajte odredišne stranice Kreirajte kataloge proizvoda Kreirajte Facebook kampanje Dodajte pretplatnike u ciklus automatskog odgovora Usmerite korisnike na prodajne stranice pomoću tokova prodaje Upravljajte svojim transakcijama Pošaljite e-poštu za napuštene kupce Kao što naziv funkcije sugeriše, GetResponse vam omogućava lak pristup svemu što vam je potrebno da napravite i reprodukujete svoj tok prodaje bez potrebe za dodatnim aplikacijama i kodiranjem. To je odličan način za početak ako skačete na tržištu. Postoji i opcija za integrisanje drugih platformi trećih strana u miks kao što su BigCommerce, Etsi i Shopifi.  

  




GetResponse pregled: CRM Jedna od stvari koja izdvaja GetResponse od drugih alata za automatizaciju e-pošte, nudi funkcionalnost sve u jednom. Drugim rečima, ovo je softversko rešenje koje može pomoći u svemu, od marketinga do upravljanja sadržajem i prodaje. Nedavno je GetResponse uveo novu CRM funkciju u svoj paket, međutim, ona i dalje pomaže da se razlikuje marketinški alat. CRM je relativno jednostavan, omogućava preduzećima da izgrade prodajne kanale, dodaju kontakte na određene liste i prate aktivnost sa kontaktima, kao što je koliko ste e-poruka poslali ili telefonskih poziva sa njima. CRM je takođe integrisan sa svim mogućnostima marketinga putem e-pošte koje pruža GetResponse, tako da možete kombinovati svoje promotivne napore sa detaljnijim rešenjima za oglašavanje. GetResponse takođe omogućava korisnicima da dodaju ljude u CRM cevovod na osnovu aktivnosti, kao što su otvoreni slojevi e-pošte, popunjavanje obrazaca, kupovine i tako dalje. Takođe možete pokrenuti automatske odgovore na osnovu toga gde su ljudi u toku. Tri-Shopifi Advertising ⓘ Sa dugotrajnom funkcijom CRM-a, možete da šaljete automatizovane e-poruke ljudima na osnovu onoga što su uradili na vašoj veb lokaciji, a zatim da ih naknadno pratite da biste automatski premestili tu osobu na drugu fazu u vašem procesu kako vreme odmiče. Rezultat slike za getresponse crm Teško je pronaći alatku za automatizaciju e-pošte koja nudi iste funkcije po niskoj ceni. Salesforce, Hubspot i Infusionsoft su generalno mnogo skuplji, na primer. Međutim, postoji nekoliko stvari koje nedostaju GetResponse-ovom skupu funkcija i kada je u pitanju CRM funkcionalnost. Na primer, praćenje aktivnosti e-pošte nije dostupno. Nije moguće voditi evidenciju o komunikacijama u istoriji kontakta ako radite na dugoročnim strategijama podsticaja za potencijalne klijente. Osim toga, kada kliknete na kontakte u cevovodu za licitiranje da biste saznali više o njima, nećete moći da vidite veliku aktivnost kontakata o stvarima koje su radili u prošlosti. Da biste videli ove informacije, potrebno je da se odjavite sa svog alata za marketing putem e-pošte i potražite svoj kontakt u GetResponse CRM segmentu. Takođe ne postoji funkcionalnost za upravljanje zadacima, što je uobičajena karakteristika mnogih namenskih CRM alata. Ne možete čak ni da dodelite zadatke određenim članovima tima koji će vam pomoći da pratite stvari kao što su prodajni kanali i kampanje za unakrsnu prodaju. getresponse crm Osim toga, dodavanje potencijalnih klijenata u vaš CRM cevovod nije tako jednostavno kao što bi trebalo da bude. Prvo ćete morati da napravite kompletnu listu, a zatim uđete u CRM cevovod da dodate strategiju licitiranja i potražite kontakte sa kojima želite da se povežete. Na kraju krajeva, to je prilično dugo i frustrirajuće iskustvo.

Comments